Marcha Veteranos FEDME – Almería

La Federación Española de Deportes de Montaña y Escalada – FEDME, y la Federación Andaluza de Montañismo-FAM, junto al Club Excursionista Montenegro, con la colaboración de la Diputación Provincial de Almería y los Ayuntamientos de Mojácar, Bédar, Cuevas del Almanzora, Pulpí, Sorbas y Níjar, convocan a cuantos federados, mayores de 40 años, interesados en participar en la 45ª MARCHA NACIONAL DE MONTAÑEROS VETERANOS 2018, a celebrar en el municipio de Mojácar –Almería, en el marco de las actividades programadas por la FEDME y la FAM, los días 11 al 14 de octubre de 2018.

Inscrición para socios de Xistra -> ((AQUÍ))

//
Atención: esta inscrición non obriga a Xistra. O motivo de aplicar este sistema é para facilitar a inscrición neste evento de forma conxunta. En caso de que a actividade non vaia adiante serán reintegrados os importes e non haberá dereito algún a pedir indemnizacións. Calquera persoa que se inscriba a través desta páxina asume estas condiciones.
//
Se non está de acordo con estas condicións e/ou se desexa facer a inscrición directamente cos organizadores pode acceder á ((PÁXINA OFICIAL DESTE EVENTO))

 

         

Esta entrada fue publicada en Actividades, FGM, Rincón do Socio y etiquetada , . Guarda el enlace permanente.